תוכן ענינים
  1. 8 מוצרי טיפוח לגבר מומלצים וחובה לשגרה יומית
  2. 1. שמפו לזקן
  3. מינרלים מים המלח שמפו לזקן barberus
  4. 2. קרם הגנה
  5. 3. קרם לחות
  6. גם מגן וגם מעניק לחות MEN קרם ג'ל לפנים SPF50
  7. 4. קרם עיניים
  8. אנטי אייג'ינג AGE DEFENDER קרם עיניים לגבר KIEHL'S
  9. 5. מסכות פנים
  10. סט הטיפוח המושלם לגבר Clinique For Men Daily Intense Hydration Set
  11. 6. טיפולים נקודתיים
  12. להקטנת נקבוביות לייפ מדבקות אף לגבר
  13. 7. טונרים
  14. לחידוש העור THE INKEY LIST טונר חומצה גליקולית
  15. 8. סבון לפנים
  16. ג'ל ניקוי ופילינג לגבר

8 מוצרי טיפוח לגבר מומלצים וחובה לשגרה יומית

8 מוצרי טיפוח לגבר מומלצים וחובה לשגרה יומית

מוצרי טיפוח לגברים הם כבר לא רק קניית סכין גילוח חד פעמי וקרם אפטר שייב. הגבר של היום דואג לעצמו מקצוות השיער ועד הבהונות. למרבה המזל, גם בפארמים השונים שמו לב לעלייה במודעות הטיפוח אצל גברים ושם תמצאו קרם פנים לגבר, קרם גוף לגבר, קרם לחות לשיער לגבר ועוד פריטים במיוחד עבור טיפוח לגבר. גברים יכולים לקבל מענה לצרכי הטיפוח שלהם בלי להשתמש במוצרים של בנות הזוג שלהן או להשאיל קרם מהאחות. 

במאמר זה נציג 8  מוצרי טיפוח לגבר מומלצים וחובה לשגרה יומית ולמראה עור חלק וצעיר.

1. שמפו לזקן

אם השמפו הרגיל שלך או האפטר שייב לא עושים את העבודה גם עבור הזקן שלך, ישנם מוצרי טיפוח המיועדים במיוחד לשיער על הפנים. השמפו הרבה יותר יעיל משמפו רגיל ומשאיר את עור הפנים שלך רך וקל יותר לתחזוקה

מינרלים מים המלח: שמפו לזקן barberus

ניקוי יומיומי יסודי הוא בגדר חובה לכל בעל זקן, והשמפו לזקן של ברבריוס מאפשר לרחוץ את הזקן בקלות – ואפילו בהנאה. שלא כמו שמפו רגיל, תכשיר השטיפה העדין אך האפקטיבי מאוד שלנו, מיוצר בנוסחה מיוחדת המיועדת לניקוי לכלוך, זיעה, פירורים, תאים מתים ועוד, וזאת מבלי להסיר מהזקן את השמנים הטבעיים שלו. התוצאה היא זקן בעל מראה רך וחלק כמשי, ועור רענן להפליא וחופשי מגירויים.

שמפו לזקן
יתרונות
-מינרלים מים המלח – שפע של מינרלים חיוניים כמו מגנזיום, נתרן ואשלגן, מסייעים בהחדרת לחות, הזנה וריענון עור הפנים.
חסרונות
-עלול להיות עדין מדי לחלק מהאנשים.
₪54
BARBERUS

2. קרם הגנה

אם יש שלב שגרתי אחד בטיפוח העור שלך שאינו נתון למשא ומתן, הוא ההגנה על העור מפני חשיפה לשמש. בכל יום וללא קשר למזג האוויר אל תחסכו בגקרם הגנה. לא רק שמקדם הגנה יעיל מקטין את הסיכויים שלך לכוויות שמש, אלא על ידי הימנעות מנזקי UV, ניתן למנווע סימני הזדקנות גלויים הנובעים מהחשיפה לשמש ובעיקר ממחלות עור אפשריות. במהלך הקיץ, מכיוון שאתה עלול להזיע קצת יותר, נסה לעבור ל- SPF עמיד במים ולמרוח מחדש את קרם ההגנה כל שעתיים. קרם הגנה איכותי עם SPF גבוה הוא המרכיב החשוב ביותר בכל שגרת טיפוח העור.

3. קרם לחות

בעוד שישנם סוגים רבים של קרם לחות לפנים לגבר, החיוני ביותר יהיה סרום לחות - במיוחד עם חומצה היאלורונית שמחליקה את העור.

גם מגן וגם מעניק לחות: MEN קרם ג'ל לפנים SPF50

ד"ר פישר אולטרסול MEN קרם ג'ל לפנים SPF50 להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש.

קרם פנים במרקם קרם ג'ל ייחודי.

MEN קרם ג'ל לפנים SPF50
יתרונות
-נעים למריחה.
-נספג בקלות.
חסרונות
-בתוספת תמציות צמח ההממליס ואלוורה המסייעות בהרגעת העור ומניעת גירויים. ניתן לשימוש לאחר גילוח, מעניק תחושת רעננות לעור.
₪49.90
סופר-פארם

4. קרם עיניים

קרמי עיניים הם התגלמות 'דברים גדולים באריזות קטנות'. הם בין המוצרים המרוכזים ביותר, מכיוון שהם מכוונים לעור העדין והדק ביותר בגופך - האזור שמתחת לעיניים שלך. כאשר העור העדין הזה מאבד את המוצקות והעובי שלו, אתה מתחיל להבחין בדברים כמו נפיחות מתחת לעיניים ועיגולים שחורים בצורה בולטת יותר. לכן, קרמים לעיניים אלו עוזרים לחזק את העור ולשמור על דברים הדוקים, בהירים וחזקים. קרם עיניים גם יכול ליצור ולשמור על מראה ערני במהלך היום. מרח אותו לפחות פעם ביום.

אנטי אייג'ינג: AGE DEFENDER קרם עיניים לגבר KIEHL'S

קרם עיניים המסייע בתחושת הרמה, הפחתת מראה הקמטים והפחתת מראה "עיגולים שחורים" באזור העין. קרם עיניים עם פורמולה הרב תועלתית מכילה תמצית זרעי שיפון.

AGE DEFENDER קרם עיניים אנטי אייג'ינג לגבר
יתרונות
-מחזק את מראה העור סביב העיניים.
-מסייע בהענקת תחושת מיצוק לעור רפוי סביב העיניים.
חסרונות
-מרקם שלא כולם יתחברו אליו.
₪179
סופר-פארם

5. מסכות פנים

ישנם סוגים רבים של מסכות פנים, אך שתי הקטגוריות הכלליות ביותר הן "ניקוי עמוק" ו"הזנה עמוקה". 

סט הטיפוח המושלם לגבר: Clinique For Men Daily Intense Hydration Set 

תכשיר לחות מתקדם ה נועל את הלחות בעור, למראה בריא ורווי. טכנולוגיית Auto-Replenishing כוללת קפאין בכדי לעודד ייצור של לחות. שברי חומצה הילארונית ומי אלוורה מרווים את עורך בלחות. קומפלקס של חומרים פעילים ופולימרים מונעים אובדן לחות ונועלים את הלחות בעור.

סט טיפוח לגבר מבית Clinique
יתרונות
-מסייע לעור לייצר מאגרים פנימיים בכדי להזין את עצמו בלחות.
-מספק בוסט מיידי של לחות עד 72 שעות.
חסרונות
-אריזה קטנה יחסית.
₪149
CLINIQUE

6. טיפולים נקודתיים

טיפולים נקודתיים חיוניים לכל מי שנוטה לאקנה, היפרפיגמנטציה או שניהם. הם עוזרים להעלים פצעונים כואבים, לרפא סימני אקנה ולהפחית את הסבירות (ואורך החיים) של היפרפיגמנטציה מאותם פגמים, כמו גם אלה מגורמים בשמש או מגורמים ביולוגיים.

להקטנת נקבוביות: לייפ מדבקות אף לגבר

10 מדבקות לניקוי האף לגבר המסירות לכלוך, שמן וחומרים החוסמים את הנקבוביות באזור האף. פותחו במיוחד למידה של אף של גבר. המדבקה נצמדת ללכלוך ולשמנוניות הנקבוביות ומסלקת אותם בעת הסרת המדבקה.

מדבקות אף לגבר
יתרונות
-מסירה לכלוך באופן מיידי
חסרונות
-עלול להתייבש מהר יחסית.
₪24.90
סופר-פארם

7. טונרים

טונרים אינם מיועדים לכולם, אבל הם מיועדים לכל אדם עם עור שמן במיוחד, או לכל מי שיש לו משטר טיפוח עור מסובך מדי. במילים פשוטות, טונרים עוזרים לאזן את רמות ה-pH של העור שלך (כך שהעור לעולם לא יתייבש יתר על המידה ומגורה), ובמקביל גם למתן את ייצור החלב הטבעי שלך (כך שהעור לא יהיה שמן מדי). כדאי להשתמש בו לאחר ניקוי הפנים ולפני מריחת קרם לחות.

לחידוש העור: THE INKEY LIST טונר חומצה גליקולית 

טונר בריכוז 10% חומצה גליקולית המסייע בחידוש תאי העור, צמצום נקבוביות וקמטוטים והענקת מראה עור אחיד ובהיר יותר. מתאים לעור רגיל, יבש, מעורב ושמן. מתאים לטיפול בקמטים וקמטוטים, פיגמנטציה ומראה עור עייף / לא אחיד.

טונר חומצה גליקולית
יתרונות
-עוזר בטיפול בפצעונים ואקנה
-מתאים לכל סוגי העור בשימוש נכון.
חסרונות
-עלול להיות חזק מדי לשימוש יומיומי בהתאם לסוג העור.
₪60
סופר-פארם

8. סבון לפנים

כשאנחנו חושבים על עור נקי, אנחנו חושבים על תחושה יבשה, אבל יובש הוא למעשה סימן שניקית יתר על המידה וזה לא דבר טוב במיוחד. זה אומר שהמחסום המגן של העור שלך הופחת והורדת שמנים טובים ששומרים עליו לח וחלק. במקום זאת, השתמש בתכשיר ניקוי פנים ספציפי המיועד לסוג העור שלך. 

ג'ל ניקוי ופילינג לגבר

ג'ל פילינג במרקם גרגירים, לניקוי ולהמרצה של העור. ג'ל ניקוי עם גרגירים זעירים. מועשר בתמצית מינרלים מים המלח הבלעדית ל-AHAVA הפועלת להעלאת רמת הלחות בעור, וב- G-force: קומפלקס בוטני נוגד חמצון המכיל שילוב של תמצית שורש ג'ינג'ר, תמצית ג'ינסנג, תמצית עלי ג'ינקו בילובה ותה ירוק. מחוזק בגרגירים זעירים ממקורות טבעיים, הג'ל פועל להסרת הצטברות יומית של לכלוך, ומותיר את עור הפנים חלק יותר מבלי לייבשו. אידיאלי לשימוש לפני הגילוח, הג'ל ממריץ את העור ומבשם אותו בניחוח הדרים.

ג'ל ניקוי ופילינג לגבר
יתרונות
-מסייע לטיפול בנקבוביות סתומות
-מנקה עמוקות ומחליק את העור
-מרענן וממריץ את העור
חסרונות
-לא זול.
₪99
AHAVA

כולנו, גם נשים וגם גברים, רוצים שיהיה לנו עור רך, חלק, שיער מבריק ושיניים לבנות, אך מעטים הגברים שרוצים להקדיש זמן רב לטיפוח העור. חשוב למצוא מוצרים רב תכליתיים שעושים את העבודה במינימום זמן וטרחה ולבחור פריטי טיפוח טובים שמתאימים לגוון וסוג העור.